viernes, 7 de marzo de 2014

CONTRA EL VEGANISME . RIDICULITZAR LA VIDA..


En psicologia estem estudiant el conductisme i cada grup presenta el seu treball per explicar els reforços positius i negatius , el condicionament operant , el condicionament clàssic ....

A filosofia fa uns dies haviem llegit un text sobre el llibre "El cerdo que quería ser jamón" per parlar de les opcions veganes i vegetarianes ... Esta clar que com podeu suposar va resultat molt polémic i va originar molt debat ...

L'anunci de la marca de xarcuteria presenta una familia vegetariana que té conflictes amb la seva forma de vida...Sembla que els esterotips presenta una familia hippy , cabells llargs, practicant del ioga, molt sensible, ....penjada de la lentitud , rodejada de coses inútils, que menja tot el dia pastanagues, tomaquets, enciam....

La ridiculesa amb la que es presenta ofereix perfectament establir uns trets del vegetarianisme com gent estranya i inusual , La marca sosté aquesta idea de la qualitat del producte però per això desacredita el col·lectiu dels vegans o vegetarians....  Una crítica ha de ser una bona forma de pensar en elements que es poden millorar o que es valoren negativament però una crítica , fins a quin punt pot ridiculitzar ?  

L'anunci aconsegueix amb el condicionament operant reforçar la idea de menjar pernil de la marca pot canviar la vida i entrar en una nova forma de vida menys avorrida i més divertida...

1 comentario:

Anónimo dijo...

Caca