Buscar este blog

sábado, 2 de noviembre de 2013

ÉS UN TRASTORN LA FILOSOFIA ?



Si teniu una estona val la pena aturar-se en aquest video que deixa molt clar què és això de ser filòsof ...
Sempre havia tingut aquesta sospita que això de fer de professor de filosofia no em portaria a bon port i ara m'adono que és així. Miro la vida amb uns ulls diferents , distints i observo com tot m'afecta perquè em fa interrogar-me sobre el que veig, sento, contemplo, admiro, percebo, coneixo, ... Res més indiferent perquè no pot ser... Una parella amb una filla i un fill en un cotxet només provoca en mi un tracte diferent i distint ...els veig com si fos jo com si fos part d'ells...
La vida continua i no voldria haver desaprofitat res del que he viscut .... en aquest aprenentatge a la mort que tot filòsof cerca.. com el vell Sòcrates . 

En aquest documental em veig molt reflectit ...sobretot pel gest del filòsof amb l'espectador que som tots quan el contemplem ...  

No hay comentarios:

PUBLICIDAD GRATUITA